Luch писал:
Здравствуйте. Да подожду еще 7-10 дней и открою спор. Вот что сам продавец пишет:
Hello,my friend
Thanks for dear you kindly message.i have check the shipping information for the post.
Excuse me ,there according the post company feedback ,for the post company need some days to processing the information onto the website,so could you kind wait for some days for it pls?
And i will keep push the post company try to upload the information for dear you asap.could dear you kindly understand it?
Best Regards
Yours
Leo
-----------------
could we kindly explain it for dear you?
because dear your package is sent by post shipping.
and for the post shipping ,as usual ,it need the processing time for the post company to deal with the package information for the website .
right now ,dear you can see it is can be get the inforamtion on the website now
so that will ok ,for the real package shipping information is delay on the website
for the post company process it is some slow,it is not like the express shipping
could dear you kindly understand that pls?
and i will keep my eyes on the package for dear you
and push the post company send it for dear you asap
MVS15 писал:
Посылка может не отслеживаться до 14 дней после того, как продавец выдал трек-номер. Если времени прошло больше, а информация о движении посылки так и не появилась в системе отслеживания - нужно связываться с отправителем и/или открывать спор.
Возможно, продавец не врет. Они не носят посылки по-одной на почту. Продавцы ждут когда наберется определенная партия и отправляют с транспортной компанией, которая доставляет посылки в почтовое отделение.
Подождите еще несколько дней. Если двигаться не начнет - открывайте спор.
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста, что с посылкой RO972631638CN. При отслеживании ваш сервис показывает "Информация о посылке поступила в электронном виде". Уже как 12 день, нет внятной информации по треку. Написал продавцу и пригрозил диспутом. Но он пишет, что отнес посылку на почту и это у них задержки. Врет? Вот думаю щас открывать диспут или нет. Что посоветуете?
Здравствуйте. Продавец присвоил посылке трек-номер и зарегистрировал его на сайте почты, но в почтовом отделении посылку еще не зарегистрировали.Посылка может не отслеживаться до 14 дней после того, как продавец выдал трек-номер. Если времени прошло больше, а информация о движении посылки так и не появилась в системе отслеживания - нужно связываться с отправителем и/или открывать спор.
Возможно, продавец не врет. Они не носят посылки по-одной на почту. Продавцы ждут когда наберется определенная партия и отправляют с транспортной компанией, которая доставляет посылки в почтовое отделение.
Подождите еще несколько дней. Если двигаться не начнет - открывайте спор.
Здравствуйте. Да подожду еще 7-10 дней и открою спор. Вот что сам продавец пишет:
Hello,my friend
Thanks for dear you kindly message.i have check the shipping information for the post.
Excuse me ,there according the post company feedback ,for the post company need some days to processing the information onto the website,so could you kind wait for some days for it pls?
And i will keep push the post company try to upload the information for dear you asap.could dear you kindly understand it?
Best Regards
Yours
Leo
-----------------
could we kindly explain it for dear you?
because dear your package is sent by post shipping.
and for the post shipping ,as usual ,it need the processing time for the post company to deal with the package information for the website .
right now ,dear you can see it is can be get the inforamtion on the website now
so that will ok ,for the real package shipping information is delay on the website
for the post company process it is some slow,it is not like the express shipping
could dear you kindly understand that pls?
and i will keep my eyes on the package for dear you
and push the post company send it for dear you asap
редактировалось 1 раз, последний раз 14 апреля, 2016, 10:32